Skip to content

Kłódka

Czas zająć się projektowaniem Escape Roomu, a kłódki szyfrowe czekają na swoją kolej. W swoim magazynie posiadasz kłódki z okrągłą tarczą, takie jak na zdjęciu poniżej. Tarcza kłódki składa się z \(40\) przedziałek, które są numerowane od \(0\) do \(39\). Kombinacja do kłódki składa się z trzech liczb z tego zakresu.

Thegreenj, CC BY-SA 3.0 <http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/>, via Wikimedia Commons

Aby otworzyć kłódkę, należy postępować zgodnie z poniższym schematem:

  • Obróć tarczę dwa razy w pełnym obwodzie zgodnie z ruchem wskazówek zegara.
  • Kontynuując ruch, zatrzymaj się na pierwszej liczbie z kombinacji.
  • Wykonaj pełny obrót tarczy przeciwnie do ruchu wskazówek zegara.
  • Kontynuując ruch, zatrzymaj się na drugiej liczbie z kombinacji.
  • Następnie obróć tarczę zgodnie z ruchem wskazówek zegara, zatrzymując się na trzeciej liczbie z kombinacji.
  • Teraz możesz pociągnąć za zamek i otworzyć kłódkę.

Twoim zadaniem jest wyliczenie, o ile stopni musisz łącznie obrócić tarczę, aby otworzyć kłódkę. Te informacje przydadzą się przy tworzeniu jednej z zagadek w Escape Roomie!

Source: https://onlinejudge.org/external/105/10550.pdf

Specification

Input

  • \(p\) - liczba naturalna, początkowe ustawienie tarczy, \(0\leq p\leq 39\).
  • \(c1\) - liczba naturalna, pierwsza liczba kombinacji, \(0\leq c1\leq 39\).
  • \(c2\) - liczba naturalna, druga liczba kombinacji, \(0\leq c2\leq 39\).
  • \(c3\) - liczba naturalna, trzecia liczba kombinacji, \(0\leq c3\leq 39\).

Output

  • Liczba naturalna oznaczająca łączną liczbę stopni, o które należy obrócić tarczę, by otworzyć kłódkę.

Example 1

Input

0 30 0 30

Output: \(1350\)

Example 2

Input

5 35 5 35

Output: \(1350\)

Example 3

Input

0 20 0 20

Output: \(1620\)

Example 4

Input

7 27 7 27

Output: \(1620\)

Example 5

Input

0 10 0 10

Output: \(1890\)

Example 6

Input

9 19 9 19

Output: \(1890\)