Przejdź do treści
CS-HTIEW
Rozwiązania
Inicjowanie wyszukiwania
CS-HTIEW
Informatyka: Trudne Tematy w Najprostszy Sposób
Kontakt
Scenariusze zajęć
Scenariusze zajęć
Wprowadzenie do algorytmów
Wprowadzenie do algorytmów
Lekcja 1
Lekcja 2
Lekcja 3
Lekcja 4
Wprowadzenie do zmiennych
Wprowadzenie do zmiennych
Lekcja 1
Lekcja 2
Lekcja 3
Lekcja 4
Wprowadzenie do funkcji
Wprowadzenie do funkcji
Lekcja 1
Lekcja 2
Lekcja 3
Lekcja 4
Lekcja 5
Wprowadzenie do rekurencji
Wprowadzenie do rekurencji
Lekcja 1
Lekcja 2
Lekcja 3
Lekcja 4
Tematy programistyczne
Tematy programistyczne
Wprowadzenie do języka Python 3
Wprowadzenie do języka Ruby
Wprowadzenie do Ruby on Rails
Dydaktyka Informatyki
Dydaktyka Informatyki
Omówienie podstawy programowej
Nauczanie zdalne
Programowanie w szkole
Nabieranie nauczycieli
Po co mi to
Otwarte oprogramowanie
Grywalizacja
Konkurs przedmiotowy
Algorytmika - kreatywne myślenie
Algorytmy
Algorytmy
Wprowadzenie
Wprowadzenie
Algorytmy liniowe
Sposoby opisu algorytmów
Instrukcja warunkowa
Pętla warunkowa
Pętla iteracyjna
Zmienne
Funkcje
Złożoność
Ćwiczenia
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie liniowe
Wyszukiwanie binarne
Wyszukiwanie minimum i maksimum
Jednoczesne wyszukiwanie minimum i maksimum
Znajdowanie lidera w zbiorze
Najdłuższy spójny podciąg rosnący
Suma dwóch liczb
Sumy prefiksowe
Przeszukiwanie z powrotami
Przeszukiwanie z powrotami
Problem n królowych
Problem skoczka
Permutacje
Sortowanie
Sortowanie
Sortowanie przez wybieranie
Sortowanie przez wstawianie
Sortowanie przez zliczanie
Sortowanie bąbelkowe
Sortowanie przez scalanie
Sortowanie przez kopcowanie
Sortowanie szybkie
Sortowanie gnoma
Sortowanie koktajlowe
Sortowanie grzebieniowe
Sortowanie odd-even
Sortowanie Shella
Sortowanie stooge
Sortowanie wolne
Algorytmy na liczbach całkowitych
Algorytmy na liczbach całkowitych
Wszystkie dzielniki
Test pierwszości
Test doskonałości
Rozkład na czynniki pierwsze
Sito Eratostenesa
Sito Segmentowe
Algorytm Euklidesa
Rozszerzony algorytm Euklidesa
Liczby Fibonacciego
Problem bankomatu
Problem bankomatu
Rozwiązanie zachłanne
Rozwiązanie dynamiczne
Podwójna silnia
Zaprzeczenie silni
Primorial
Superfactorial
Systemy liczbowe
Systemy liczbowe
System binarny
Operacje bitowe
Konwersja pomiędzy systemami
System U2
Zapis stałoprzecinkowy
Zapis zmiennoprzecinkowy
Metody numeryczne
Metody numeryczne
Schemat Hornera
Pierwiastek kwadratowy
Całkowanie numeryczne
Metoda Simpsona
Szybkie potęgowanie
Metoda Monte Carlo
Tekstowe
Tekstowe
Palindrom
Anagramy
Naiwne wyszukiwanie wzorca w tekście
Odwrotna Notacja Polska
Najdłuższy wspólny podciąg
Odległość Hamminga
Odległość Levenshteina "edycyjna"
Kodowanie i kompresja
Kodowanie i kompresja
Kod ASCII
Kody Huffmana
Szyfrowanie
Szyfrowanie
Metody szyfrowania symetrycznego
Metody szyfrowania symetrycznego
Szyfr Cezara
Szyfr Vigenere
Szyfr płotkowy
Szyfr Playfaira
Szyfr ROT13
Szyfr Beauforta
Szyfr Trithemius
Szyfrowanie asymetryczne
Szyfrowanie asymetryczne
RSA
Macierze
Macierze
Wyznacznik macierzy 3x3
Geometria 2D
Geometria 2D
Warunek trójkąta
Odległość punktu od prostej
Punkt na odcinku
Przecinanie się odcinków
Fraktale
Fraktale
Drzewo binarne
Trójkąt Sierpińskiego
Kwadrat Sierpińskiego
Krzywa Kocha
Płatek Kocha
Krzywa Peano
Smocza Krzywa
Minkowski Sausage
Zbiór Cantora
Struktury danych
Struktury danych
Stos
Kolejka
Lista jednokierunkowa
Lista dwukierunkowa
Struktura zbiorów rozłącznych
Drzewa przeszukiwań binarnych
Drzewa przedziałowe
Drzewo Fenwicka
Grafowe
Grafowe
DFS
Spójne składowe
Silnie spójne składowe
BFS
Dijkstra
Floyd-Warshall
Prim
Kruskal
Sortowanie topologiczne
Flood fill
Programowanie
Programowanie
Pascal
Pascal
Algorytmy
Algorytmy
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie liniowe
C++
C++
Wprowadzenie
Wprowadzenie
Szablon
Wprowadzenie do zmiennych
Podstawowe typy zmiennych
Operacje arytmetyczne
Funkcje matematyczne
Obsługa wejścia/wyjścia - strumienie
Obsługa plików - strumienie
Instrukcja warunkowa
Pętla warunkowa
Pętla iteracyjna
Tablice statyczne
Funkcje
Funkcje printf i scanf
Operacje bitowe
Wskaźniki
Wyjątki
OOP
OOP
Struktury
Klasy
Enumeracje
Przeciążanie operatorów
Szablony
Przestrzenie nazw
Klasy abstrakcyjne
Rzutowanie
STL
STL
Sortowanie
Tablica statyczna
Tablice dynamiczne
Listy
Stos
Kolejka
Zbiór
Mapa
Kompilacja z linii poleceń
Ćwiczenia
Ćwiczenia
Obsługa wejścia/wyjścia
Obsługa wejścia/wyjścia
Rozwiązanie 1
Rozwiązanie 2
Rozwiązanie 3
Rozwiązanie 4
Rozwiązanie 5
Rozwiązanie 6
Rozwiązanie 7
Rozwiązanie 8
Instrukcja warunkowa
Instrukcja warunkowa
Rozwiązanie 1
Rozwiązanie 2
Rozwiązanie 3
Rozwiązanie 4
Rozwiązanie 5
Rozwiązanie 6
Rozwiązanie 7
Pętla warunkowa
Pętla warunkowa
Rozwiązanie 1
Rozwiązanie 2
Rozwiązanie 3
Rozwiązanie 4
Rozwiązanie 5
Rozwiązanie 6
Pętla iteracyjna
Pętla iteracyjna
Rozwiązanie 1
Rozwiązanie 2
Rozwiązanie 3
Rozwiązanie 4
Rozwiązanie 5
Rozwiązanie 6
Rozwiązanie 7
Rozwiązanie 8
Tablice statyczne
Tablice statyczne
Rozwiązanie 1
Rozwiązanie 2
Rozwiązanie 3
Rozwiązanie 4
Rozwiązanie 5
Rozwiązanie 6
Rozwiązanie 7
Funkcje
Funkcje
Rozwiązanie 1
Rozwiązanie 2
Rozwiązanie 3
Rozwiązanie 4
Rozwiązanie 5
Rozwiązanie 6
Rozwiązanie 7
STL
STL
Rozwiązanie 1
Rozwiązanie 2
Programowanie obiektowe
Symulacje
Symulacje
Wężyk
Robot w labiryncie
Prosta ścieżka w labiryncie
Labirynt
Labirynt - szablon
Rekurencja w labiryncie
Saper
Algorytmy
Algorytmy
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie liniowe
Wyszukiwanie binarne
Wyszukiwanie minimum i maksimum
Jednoczesne wyszukiwanie minimum i maksimum
Znajdowanie lidera w zbiorze
Najdłuższy spójny podciąg rosnący
Suma dwóch liczb
Sumy prefiksowe
Przeszukiwanie z powrotami
Przeszukiwanie z powrotami
Problem n królowych
Problem skoczka
Sortowanie
Sortowanie
Sortowanie przez wybieranie
Sortowanie przez wstawianie
Sortowanie przez zliczanie
Sortowanie bąbelkowe
Sortowanie przez scalanie
Sortowanie przez kopcowanie
Sortowanie szybkie
Sortowanie gnoma
Sortowanie koktajlowe
Sortowanie grzebieniowe
Sortowanie odd-even
Sortowanie Shella
Sortowanie stooge
Sortowanie wolne
Algorytmy na liczbach całkowitych
Algorytmy na liczbach całkowitych
Wszystkie dzielniki
Test pierwszości
Test doskonałości
Rozkład na czynniki pierwsze
Sito Eratostenesa
Sito Segmentowe
NWD
Rozszerzony algorytm Euklidesa
Liczby Fibonacciego
Wydawanie reszty
Systemy liczbowe
Systemy liczbowe
Konwersja pomiędzy systemami liczbowymi
Metody numeryczne
Metody numeryczne
Schemat Hornera
Pierwiastek kwadratowy
Całkowanie numeryczne
Metoda Simpsona
Szybkie potęgowanie
Metoda Monte Carlo
Tekstowe
Tekstowe
Palindrom
Anagramy
Naiwne wyszukiwanie wzorca w tekście
ONP
Najdłuższy wspólny podciąg
Odległość Hamminga
Odległość Levenshteina "edycyjna"
Kodowanie i kompresja
Kodowanie i kompresja
Kod ASCII
Kody Huffmana
Szyfrowanie
Szyfrowanie
Szyfr Cezara
Szyfr Vigenere
Szyfr płotkowy
Szyfr Playfaira
Szyfr ROT13
Szyfr Beauforta
Szyfr Trithemius
Macierze
Macierze
Wyznacznik macierzy 3x3
Geometria 2D
Geometria 2D
Warunek trójkąta
Odległość punktu od prostej
Punkt na odcinku
Przecinanie się odcinków
Fraktale
Fraktale
Drzewo binarne
Trójkąt Sierpińskiego
Kwadrat Sierpińskiego
Krzywa Kocha
Płatek Kocha
Krzywa Peano
Smocza Krzywa
Minkowski Sausage
Zbiór Cantora
Struktury danych
Struktury danych
Stos
Kolejka
Lista jednokierunkowa
Lista dwukierunkowa
Struktura zbiorów rozłącznych
Drzewa przeszukiwań binarnych
Drzewa przedziałowe
Drzewo Fenwicka
Grafowe
Grafowe
DFS
Spójne składowe
BFS
Dijkstra
Floyd Warshall
Prim
Kruskal
Sortowanie topologiczne
Flood Fill
Python 3
Python 3
Wprowadzenie
Wprowadzenie
Komentarze
Zmienne
Operatory
Obsługa wejścia i wyjścia
Instrukcje warunkowe
Pętle
Listy
Krotki
Słowniki
Funkcje
Pliki
Wydajność
Klasy
Ćwiczenia
Ćwiczenia
Obsługa wejścia/wyjścia
Obsługa wejścia/wyjścia
Rozwiązanie 1
Rozwiązanie 2
Rozwiązanie 3
Rozwiązanie 4
Rozwiązanie 5
Rozwiązanie 6
Rozwiązanie 7
Rozwiązanie 8
Instrukcja warunkowa
Instrukcja warunkowa
Rozwiązanie 1
Rozwiązanie 2
Rozwiązanie 3
Rozwiązanie 4
Rozwiązanie 5
Rozwiązanie 6
Rozwiązanie 7
Pętla warunkowa
Pętla warunkowa
Rozwiązanie 1
Rozwiązanie 2
Rozwiązanie 3
Rozwiązanie 4
Rozwiązanie 5
Rozwiązanie 6
Pętla iteracyjna
Pętla iteracyjna
Rozwiązanie 1
Rozwiązanie 2
Rozwiązanie 3
Rozwiązanie 4
Rozwiązanie 5
Rozwiązanie 6
Rozwiązanie 7
Rozwiązanie 8
Listy
Listy
Rozwiązanie 1
Rozwiązanie 2
Rozwiązanie 3
Rozwiązanie 4
Rozwiązanie 5
Rozwiązanie 6
Rozwiązanie 7
Rozwiązanie 8
Funkcje
Funkcje
Rozwiązanie 1
Rozwiązanie 2
Rozwiązanie 3
Symulacje
Symulacje
A*
Algorytmy
Algorytmy
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie liniowe
Wyszukiwanie binarne
Wyszukiwanie minimum i maksimum
Jednoczesne wyszukiwanie minimum i maksimum
Znajdowanie lidera w zbiorze
Najdłuższy spójny podciąg rosnący
Suma dwóch liczb
Sumy prefiksowe
Przeszukiwanie z powrotami
Przeszukiwanie z powrotami
Problem n królowych
Problem skoczka
Permutacje
Sortowanie
Sortowanie
Sortowanie przez wybieranie
Sortowanie przez wstawianie
Sortowanie przez zliczanie
Sortowanie bąbelkowe
Sortowanie przez scalanie
Sortowanie przez kopcowanie
Sortowanie szybkie
Sortowanie gnoma
Sortowanie koktajlowe
Sortowanie grzebieniowe
Sortowanie odd-even
Sortowanie Shella
Sortowanie stooge
Sortowanie wolne
Algorytmy na liczbach całkowitych
Algorytmy na liczbach całkowitych
Wszystkie dzielniki
Test pierwszości
Rozkład na czynniki pierwsze
Test doskonałości
Sito Eratostenesa
Sito Segmentowe
Algorytm Euklidesa
Rozszerzony algorytm Euklidesa
Liczby Fibonacciego
Wydawanie reszty
Podwójna silnia
Zaprzeczenie silni
Primorial
Superfactorial
Systemy liczbowe
Systemy liczbowe
Konwersja pomiędzy systemami liczbowymi
Konwersja w systemie U2
Metody numeryczne
Metody numeryczne
Schemat Hornera
Pierwiastek kwadratowy
Całkowanie numeryczne
Metoda Simpsona
Szybkie potęgowanie
Metoda Monte Carlo
Tekstowe
Tekstowe
Palindrom
Anagramy
Naiwne wyszukiwanie wzorca w tekście
ONP
Najdłuższy wspólny podciąg
Odległość Hamminga
Odległość Levenshteina "edycyjna"
Kodowanie i kompresja
Kodowanie i kompresja
Kod ASCII
Kody Huffmana
Szyfrowanie
Szyfrowanie
Szyfr Cezara
Szyfr Vigenere
Szyfr płotkowy
Szyfr Playfaira
Szyfr ROT13
Szyfr Beauforta
Szyfr Trithemius
Macierze
Macierze
Wyznacznik macierzy 3x3
Geometria 2D
Geometria 2D
Warunek trójkąta
Odległość punktu od prostej
Punkt na odcinku
Przecinanie się odcinków
Fraktale
Fraktale
Drzewo binarne
Trójkąt Sierpińskiego
Kwadrat Sierpińskiego
Krzywa Kocha
Płatek Kocha
Krzywa Peano
Smocza krzywa
Minkowski Sausage
Zbiór Cantora
Struktury danych
Struktury danych
Stos
Kolejka
Lista jednokierunkowa
Lista dwukierunkowa
Struktura zbiorów rozłącznych
Drzewo przeszukiwań binarnych
Drzewa przedziałowe
Grafowe
Grafowe
DFS
Spójne składowe
BFS
Dijkstra
Floyd-Warshall
Prim
Kruskal
Sortowanie topologiczne
Flood fill
Przetwarzanie danych
Przetwarzanie danych
Pandas
Pyplot
Seaborn
Blockly
Blockly
Gry Blockly
Gry Blockly
Labirynt
Ptak
Żółw
Animacja
Samouczek Stawu
Algorytmy
Algorytmy
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie minimum i maksimum
Wyszukiwanie liniowe
Wyszukiwanie binarne
Sortowanie
Sortowanie
Sortowanie przez wybieranie
Sortowanie przez zliczanie
Algorytmy na liczbach całkowitych
Algorytmy na liczbach całkowitych
NWD
NWW
Fraktale
Fraktale
Drzewo binarne
Trójkąt Sierpińskiego
Kwadrat Sierpińskiego
Krzywa Kocha
Płatek Kocha
Krzywa Peano
Smocza Krzywa
Minkowski Sausage
Zbiór Cantora
C
C
Wprowadzenie
Wprowadzenie
Obsługa wejścia-wyjścia
Struktury
Enumeracje
Projekty
Kompilacja z linii poleceń
Wejście jako parametry
Algorytmy
Algorytmy
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie liniowe
Wyszukiwanie binarne
Wyszukiwanie minimum i maksimum
Jednoczesne wyszukiwanie minimum i maksimum
Znajdowanie lidera w zbiorze
Najdłuższy spójny podciąg rosnący
Suma dwóch liczb
Sumy prefiksowe
Struktury
Struktury
Stos
Dart
Dart
Algorytmy
Algorytmy
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie liniowe
Elixir
Elixir
Algorytmy
Algorytmy
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie liniowe
Go
Go
Algorytmy
Algorytmy
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie liniowe
Haskell
Haskell
Algorytmy
Algorytmy
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie liniowe
Wyszukiwanie binarne
Wyszukiwanie minimum i maksimum
Suma dwóch liczb
Algorytmy na liczbach całkowitych
Algorytmy na liczbach całkowitych
Wszystkie dzielniki
Test pierwszości
Test doskonałości
Rozkład na czynniki pierwsze
Algorytm Euklidesa
Liczby Fibonacciego
JavaScript
JavaScript
Algorytmy
Algorytmy
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie liniowe
Julia
Julia
Algorytmy
Algorytmy
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie liniowe
Wyszukiwanie binarne
Wyszukiwanie minimum i maksimum
Jednoczesne wyszukiwanie minimum i maksimum
Znajdowanie lidera w zbiorze
Najdłuższy spójny podciąg rosnący
Przeszukiwanie z powrotami
Przeszukiwanie z powrotami
Problem n królowych
Sortowanie
Sortowanie
Sortowanie bąbelkowe
Sortowanie przez scalanie
Sortowanie szybkie
Metody numeryczne
Metody numeryczne
Szybkie potęgowanie
Metoda Monte Carlo
Kotlin
Kotlin
Algorytmy
Algorytmy
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie liniowe
Wyszukiwanie binarne
Wyszukiwanie minimum i maksimum
Jednoczesne wyszukiwanie minimum i maksimum
Znajdowanie lidera w zbiorze
Najdłuższy spójny podciąg rosnący
Suma dwóch liczb
Przeszukiwanie z powrotami
Przeszukiwanie z powrotami
Problem n królowych
Permutacje
Sortowanie
Sortowanie
Sortowanie przez wybieranie
Sortowanie przez wstawianie
Sortowanie przez zliczanie
Sortowanie bąbelkowe
Sortowanie przez scalanie
Sortowanie przez kopcowanie
Sortowanie szybkie
Sortowanie gnoma
Sortowanie koktajlowe
Sortowanie grzebieniowe
Sortowanie odd-even
Algorytmy na liczbach całkowitych
Algorytmy na liczbach całkowitych
Wszystkie dzielniki
Test pierwszości
Rozkład na czynniki pierwsze
Test doskonałości
Sito Eratostenesa
NWD
Liczby Fibonacciego
Metody numeryczne
Metody numeryczne
Całkowanie numeryczne
Lua
Lua
Algorytmy
Algorytmy
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie liniowe
Symulacje
Symulacje
Gra w życie
Rust
Rust
Algorytmy
Algorytmy
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie liniowe
Scheme
Scheme
Algorytmy
Algorytmy
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie liniowe
Swift
Swift
Algorytmy
Algorytmy
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie liniowe
TypeScript
TypeScript
Algorytmy
Algorytmy
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie liniowe
Visual Basic
Visual Basic
Algorytmy
Algorytmy
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie liniowe
Algorytmika - zadania
Algorytmika - zadania
Poziom 0
Poziom 0
Porównywanie liczb
Porównywanie liczb
Pseudokod
Schemat blokowy
Python
C++
Blockly
Cięcie kosztów
Cięcie kosztów
Pseudokod
Schemat blokowy
Pakowanie na wakacje
Pakowanie na wakacje
Pseudokod
Schemat blokowy
Szkolna fizyka
Poziom 1
Poziom 1
Automated Checking Machine
Automated Checking Machine
Rozwiązanie C++
Rozwiązanie Python
Search the Khoj
Search the Khoj
Rozwiązanie C++
Rozwiązanie Python
Strategy Game
Strategy Game
Rozwiązanie C++
Rozwiązanie Python
Ultimate Mango Challenge
Ultimate Mango Challenge
Rozwiązanie C++
Rozwiązanie Python
Suma nieparzystych
Różne cyfry
Różnice w sekwencji
Promocja
Permutacja
Gazeta
Kodowanie obrazka
Nawiasy
Bajtowi wojownicy
Robot
Poziom 2
Poziom 2
Gra planszowa
Kłódka
Ślimak
Gra w liczby
Poziom 3
Poziom 3
Andy First Dictionary
Andy First Dictionary
Rozwiązanie C++
Babelfish
Babelfish
Rozwiązanie C++
Rozwiązanie Python
Genes
Genes
Rozwiązanie C++
Rozwiązanie Python
Hay Points
Hay Points
Rozwiązanie C++
Rozwiązanie Python
List of Conquests
List of Conquests
Rozwiązanie C++
Rozwiązanie Python
Password Search
Password Search
Rozwiązanie C++
Rozwiązanie Python
Slogan Learning of Princess
Slogan Learning of Princess
Rozwiązanie C++
Rozwiązanie Python
Unique Snowflakes
Unique Snowflakes
Rozwiązanie C++
Rozwiązanie Python
Word Index
Word Index
Rozwiązanie C++
SZKOpuł
SZKOpuł
10 Wspaniałych
10 Wspaniałych
C++
210
210
C++
Python
Akcje
Akcje
C++
Anagramy
Anagramy
C++
Astronom Janusz
Astronom Janusz
C++
Awantura o czapki
Awantura o czapki
C++
Gra
Gra
C++
Kamyki
Kamyki
C++
Pikieta
Pikieta
C++
Tarasy
Tarasy
C++
Olimpiada Informatyczna Juniorów
Olimpiada Informatyczna Juniorów
... albo psikus!
... albo psikus!
C++
Python
Basen
Basen
C++
Bierki
Bierki
C++
Python
H4x0r
H4x0r
C++
Python
Skarpetki
Skarpetki
C++
Wynik meczu
Wynik meczu
C++
Zmiennoliterowe słowo
Zmiennoliterowe słowo
C++
Olimpiada Informatyczna
Olimpiada Informatyczna
Anagramy
Anagramy
C++
Python
Gra w dzielniki
Gra w dzielniki
C++
Gra w minima
Gra w minima
C++
Minusy
Minusy
C++
Python
Potyczki Algorytmiczne
Potyczki Algorytmiczne
A+B
A+B
C++
Nauka programowania poprzez tworzenie gier
Nauka programowania poprzez tworzenie gier
Python 3
Python 3
Wprowadzenie
Wprowadzenie
Prosta (naiwna) gra
Symulacja rzutu kością
Gra w zgadywanie
Gry 2D - Pygame Zero
Gry 2D - Pygame Zero
Złap słońce
Głodna świnia
Flappy Bird
Pong
Asteroidy
Kosmos
Gra typu idle
Gry 2D - pixelpad.io
Gry 2D - pixelpad.io
Fruit Ninja
Gry sieciowe
Gry sieciowe
Echo
Sztuczna inteligencja
Sztuczna inteligencja
Gra w monety z AI
Lua
Lua
Głodna świnia
Asteroidy
Latający samolocik
JavaScript
JavaScript
Głodna świnia
Złap kosmitę
Grafika komputerowa
Grafika komputerowa
Przestrzenie kolorów
Gimp
Gimp
Tutoriale
Tutoriale
Efekt vintage
Wyróżnienie elementu
Tworzenie stron internetowych
Tworzenie stron internetowych
CSS
Arkusz kalkulacyjny
Arkusz kalkulacyjny
Auto-wypełnianie
Adresowanie
Tabele przestawne
VBA
VBA
Ćwiczenia
Ćwiczenia
Podstawy
Podstawy
Rozwiązanie 1
Rozwiązanie 2
Rozwiązanie 3
Rozwiązanie 4
Rozwiązanie 5
Rozwiązanie 6
Rozwiązanie 7
Rozwiązanie 8
Zaawansowane
Zaawansowane
Rozwiązanie 1
Rozwiązanie 2
Rozwiązanie 3
Rozwiązanie 4
Rozwiązanie 5
Bazy danych
Bazy danych
Wprowadzenie
Wprowadzenie
Typy danych
Relacje
SQL
SQL
JOIN
JOIN
JOIN
Ćwiczenia
Ćwiczenia
SELECT
SELECT
Rozwiązanie 1
Rozwiązanie 2
Rozwiązanie 3
Rozwiązanie 4
Rozwiązanie 5
Rozwiązanie 6
Rozwiązanie 7
Rozwiązanie 8
Rozwiązanie 9
WHERE
WHERE
Rozwiązanie 1
Rozwiązanie 2
Rozwiązanie 3
Rozwiązanie 4
Rozwiązanie 5
Rozwiązanie 6
Rozwiązanie 7
Rozwiązanie 8
Rozwiązanie 9
Rozwiązanie 10
ORDER BY
ORDER BY
Rozwiązanie 1
Rozwiązanie 2
Rozwiązanie 3
Rozwiązanie 4
Rozwiązanie 5
Rozwiązanie 6
JOIN
JOIN
Rozwiązanie 1
Rozwiązanie 2
Rozwiązanie 3
Rozwiązanie 4
Rozwiązanie 5
Rozwiązanie 6
Rozwiązanie 7
Rozwiązanie 8
Rozwiązanie 9
Rozwiązanie 10
GROUP BY
GROUP BY
Rozwiązanie 1
Rozwiązanie 2
Rozwiązanie 3
Rozwiązanie 4
Rozwiązanie 5
Rozwiązanie 6
Linux
Linux
Wprowadzenie do systemu Linux
Katalogi
Pliki
Prawa dostępu
Procesy
Grep
Bash
Bash
Obsługa wejścia-wyjścia
Obliczenia
Polecenia
Pliki
Instrukcja warunkowa
AWK
AWK
Wyrazy
Instrukcja warunkowa
Bloki
Pętle
Perl
Perl
Obsługa wejścia-wyjścia
Tablice
Instrukcja warunkowa
Pętle
Pliki
Fork
Sieci komputerowe
Sieci komputerowe
Słownik pojęć
Topologia sieci
Model OSI
Adresowanie sieciowe
Protokoły
Protokoły
Protokół IP
DHCP
TCP i UDP
HTTP i HTTPS
DNS
Protokoły komunikacji e-mail
FTP
SSH
Wireshark
Wireshark
Zapytania HTTP
Połączenia HTTPS
Etyczne hakowanie
Etyczne hakowanie
Narzędzia
Narzędzia
Nmap
Netcat
Tcpdump
Metasploit
Aircrack-ng
John the Ripper
Hashcat
Hydra
Binwalk
SQLmap
Steghide
Stegosuite
Volatility
Snort
Nikto
CTF
Hasła
Sztuczna inteligencja
Sztuczna inteligencja
Inne tematy
Inne tematy
Prawa autorskie
Fake news i postprawda
Budowa komputera
Typowe problemy z komputerem
Zasady tworzenia prezentacji
Programowanie funkcyjne - wprowadzenie
Matura z informatyki
Matura z informatyki
Przygotowanie
Przygotowanie
Algorytmika
Algorytmika
Analiza pseudokodu
Analiza pseudokodu
Ćwiczenie 1
Ćwiczenie 1
Rozwiązanie 1
Rozwiązanie 2
Rozwiązanie 3
Ćwiczenie 2
Ćwiczenie 2
Rozwiązanie 1
Rozwiązanie 2
Rozwiązanie 3
Rozwiązanie 4
Rozwiązanie 5
Rozwiązanie 6
Ćwiczenie 3
Ćwiczenie 3
Rozwiązanie 1
Rozwiązanie 2
Rozwiązanie 3
Rozwiązanie 4
Rozwiązanie 5
Rozwiązanie 6
Ćwiczenie 4
Ćwiczenie 4
Rozwiązanie 1
Rozwiązanie 2
Rozwiązanie 3
Rozwiązanie 4
Rozwiązanie 5
Ćwiczenie 5
Ćwiczenie 5
Rozwiązanie 1
Rozwiązanie 2
Rozwiązanie 3
Ćwiczenie 6
Ćwiczenie 6
Rozwiązanie 1
Rozwiązanie 2
Rekurencja
Rekurencja
Ćwiczenie 1
Ćwiczenie 1
Rozwiązanie 1
Rozwiązanie 2
Rozwiązanie 3
Rozwiązanie 4
Ćwiczenie 2
Ćwiczenie 2
Rozwiązanie 1
Rozwiązanie 2
Rozwiązanie 3
Rozwiązanie 4
Rozwiązanie 5
Ćwiczenie 3
Ćwiczenie 3
Rozwiązanie 1
Rozwiązanie 2
Rozwiązanie 3
Ćwiczenie 4
Ćwiczenie 4
Rozwiązanie 1
Rozwiązanie 2
Rozwiązanie 3
Ćwiczenie 5
Ćwiczenie 5
Ćwiczenie 6
Ćwiczenie 6
Ćwiczenie 7
Ćwiczenie 7
Rozwiązanie 1
Rozwiązanie 2
Rozwiązanie 3
Rozwiązanie 4
Symulacje
Symulacje
Kody Huffmana
Kody Huffmana
Rozwiązanie 1
Rozwiązanie 2
Drzewo wyrażeń arytmetycznych
Drzewo wyrażeń arytmetycznych
Rozwiązanie 1
Rozwiązanie 2
Rozwiązanie 3
Odwrotna notacja polska
Odwrotna notacja polska
Rozwiązanie 1
Rozwiązanie 2
Metoda Monte Carlo
Metoda Monte Carlo
Całkowanie numeryczne
Całkowanie numeryczne
Lista liczb
Lista liczb
Rozwiązania
Liczby tójkątne
Liczby tójkątne
Odpowiedzi
Liczby Nivena
Liczby Nivena
Odpowiedzi
Liczby gnomiczne
Liczby gnomiczne
Odpowiedzi
Programowanie
Programowanie
Liczby binarne
Liczby binarne
Rozwiązanie - C++
Rozwiązanie - Python
Ułamki
Ułamki
Odpowiedzi
Rozwiązania
Motylek
Motylek
Odpowiedzi
Rozwiązania
Kółko i kwadrat
Kółko i kwadrat
Odpowiedzi
Rozwiązania
Nawiasy
Nawiasy
Odpowiedzi
Rozwiązanie - C++
Rozwiązanie - Python
Duplikaty
Duplikaty
Odpowiedzi
Rozwiązania
Imiona
Imiona
Odpowiedzi
Rozwiązanie - C++
Rozwiązanie - Python
Sekwencje
Sekwencje
Odpowiedzi
Rozwiązanie - C++
Rozwiązanie - Python
Liczby całkowite
Liczby całkowite
Odpowiedzi
Rozwiązania
Zakupy
Zakupy
Odpowiedzi
Punkty
Punkty
Odpowiedzi
Labirynt
Labirynt
Odpowiedzi
Rozwiązanie - Python
Prostokąty
Prostokąty
Odpowiedzi
Rozwiązanie - Python
Daty
Daty
Odpowiedzi
Rozwiązania
Alfabet Morse
Alfabet Morse
Odpowiedzi
Arkusz kalkulacyjny
Arkusz kalkulacyjny
Sklep
Sklep
Odpowiedzi
Rozwiązanie
Owoce
Owoce
Odpowiedzi
Rozwiązanie
Kolory
Kolory
Rozwiązanie
Gry
Gry
Odpowiedzi
Rozwiązanie
Pokemony
Pokemony
Rozwiązanie
Rzeka
Rzeka
Rozwiązanie
Książki
Książki
Rozwiązanie
Piekarnia
Piekarnia
Odpowiedzi
Rozwiązanie
Restauracja
Restauracja
Odpowiedzi
Baza danych
Baza danych
Wampiry
Wampiry
Odpowiedzi
Rozwiązanie
Komandosi
Komandosi
Odpowiedzi
Rozwiązanie
Sklep
Sklep
Odpowiedzi
Rozwiązanie
SQL
SQL
Sklep
Sklep
Rozwiązanie
Komandosi
Komandosi
Rozwiązanie
Powtórzenie
Powtórzenie
Powtórzenie 1
Powtórzenie 1
Rozwiązania
Arkusze i rozwiązania
Arkusze i rozwiązania
2010
2010
Rozwiązania
2011
2011
Rozwiązania
2012
2012
Rozwiązania
2013
2013
Rozwiązania
2014
2014
Rozwiązania
2015
2015
Rozwiązania
2016
2016
Rozwiązania
2017
2017
Rozwiązania
2017 - czerwiec
2017 - czerwiec
Rozwiązania
2018
2018
Rozwiązania
2019
2019
Rozwiązania
2020 - próbna CKE
2020 - próbna CKE
Rozwiązania
2020
2020
Rozwiązania
Rozwiązania
Spis treści
Część II
Zadanie 5
2021 - próbna CKE
2021 - próbna CKE
Rozwiązania
2021
2021
Rozwiązania
2022 - próbna CKE
2022 - próbna CKE
Rozwiązania
2022
2022
Rozwiązania
2023
2023
Rozwiązania
2023 - czerwiec
2023 - czerwiec
Rozwiązania
Pytania zamknięte
Studia
Studia
Podstawy algorytmiki i programowania
Przydatne linki
Przydatne linki
Przewodnik po informatyce
Kurs programowania z Harvardu
Informatyka dla Jasia i Joasi
CS Unplugged
VisuAlgo
Visul
Hello World
Cheat sheets
Programistyczne notatki dla profesjonalistów
Moral Machine
Phishing Quiz
Virus Simulation
Zadania algorytmiczne
Przydatne narzędzia
Przydatne narzędzia
CodeShare
Replit
Ideone
Spis treści
Część II
Zadanie 5
Rozwiązania
¶
Część II
¶
Zadanie 5
¶
Access
Powrót do góry